Strokovna izhodišča in metode dela
Program je bil zastavljen tako, da so bili pri delu upoštevani vsi osnovni socialno pedagoško psihološki principi dela v mali skupini, v ospredju pa so bili : princip prostovoljne udeležbe, princip aktivnega sodelovanja, princip krepitve pozitivnega v posamezniku, princip pridobivanja znanj in veščin skozi lastno izkušnjo.
Strokovna izhodišča izhajajo iz spoznanj, znanj in veščin s področja: družine, partnerskih in starševskih odnosov, vzgoje, razvojnih obdobij in faz tako pri otroku kot v družini ter z njimi pogojenih sprememb, skupinskega dela, komunikacije, konfliktov in njihovega reševanja ter mentalne higiene.
Metode dela so bile: delo z malo skupino, kjer je bila v ospredju delavnica, kot splet socialnih iger, nedokončanih zgodb, vodenih fantazij, dramskih situacij, verbalnih in neverbalnih komunikacij, simulacijskih iger, delno in popolnoma vodenih razgovorov, katerih namen je bil doživljanje in obravnavanje v naprej določene teme dopolnjene s predavanji in tematsko vodenimi razgovori po želji staršev, individualno svetovanje, mentorstvo in supervizija.